Achievement Unlocked, 21.000 Miles in 42 days - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu Achievement Unlocked, 21.000 Miles in 42 days - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu

Achievement Unlocked, 21.000 Miles in 42 days

Door: Michael Bakker

Blijf op de hoogte en volg Michael

19 Januari 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Onverwachts nog even een reisverslag, meer over wat feitjes!
Dit had ik al in me hoofd sinds Mendoza, toen liep ik wat Kilomters betreft 1 op 1000! Ik heb totaal rond de 35.000 km gereden met uistapjes mee geteld! Dus 500 Miles per dag! Zo begon dit onvergetelijke avontuur!
10 December vertrok ik van huis, uitgezwaaid door Marijke & me moeder!
Jerry & Sanne brachten me naar Schiphol +/- 50 km rijden dan vlieg je +500 km naar Parijs, via daar door naar Rio de Janerio +9.000 km
Gevlogen naar Foz de Iguacu 1.200 km, Iguacu aan beide kanten mogen mee maken! (inclusief Speedboat & Airplane) Absoluut het hoogte punt van me vakantie wat betreft bezienswaardigheden. Op doorreis met de bus via Posados, Salta waar ik een prachtige dag gehad heb in de woestijn, door naar Cordoba (vond ik het minste van me reis maar goed dat hoort er ook bij) vervolgens met de nachtbus naar Mendoza waar ik in het aller leukste Hostel Mendoza Inn heb gezeten! Door naar Santiago de Chile (totaal tegen de 2.000 km bussen van Iguacu naar Santiago)
Top familie ontmoet waarmee je dus omdat ze Locals zijn dingen doet waar andere alleen van mogen dromen, Slapen in de Andes met een prachtige Sterrenhemel, Canopyen over de Rivier waar ik later door heen ben gaan Raften! Op doorvlucht via Buenos Aires naar Ushuaia waar ik de beste tijd van me vakantie mocht mee maken! Warmte van mensen alsof je familie bent! Ik heb daar het einde van de wereld gezien (Dat was het einde) en ik heb er absoluut een feest van gemaakt! Hier heb ik mensen laten lachen & huilen! Werkelijk waar gewoon een super mooie tijd gehad! Op naar de Gletscher in El Calafate (Tussen de 5 & 6 honderd kilomters) Vallend ijs mogen aanschouwen, en op de gletscher 200 meter hoog mogen gelopen! Op naar Buenos Aires om af te ronden! En morgen +10.000 terug naar Amsterdam! Maar Argentinie wat ben jij mooi zeg! Bedankt dat ik bij jouw op visite mocht! Ik ben van dit land, en van de mensen die hier wonen gaan houden!
Vandaag was ik in de stad om lekker me geld op te shoppen! Wat me opviel was dit, er zaten 2 hele arme kinderen op straat en ik had zoiets van kijk hoe blij ze met elkaar omgaan en spelen! Gewoon bizar mooi om te zien! Echt!! Zoals jullie wel weten is dat ze hier laat eten dus ga ik zo naar een restaurt toe om dit allemaal af te sluiten met een heerlijke verdiende maaltijd voor mezelf & ik ga niet eerder naar huis tot ik dronken ben! Hahaha werkelijk waar ik heb wat mogen mee maken hier en ben super blij en zelfs trots op dit avontuur! Zoals ze zeggen bij 1 van me favoriete kinderprogramma's van de Nederlandse Televisie altijd zeggen: de volgende keer bij Bassie in Adriaan. Buenos Aires ik kom nog een keer terug! Afgesproken! I'm a man of my word, alleen zei ik dat ik niet meer zou bloggen nou haha ik vind het nu wel weer ff leuk om deze afspraak te niet te doen!
Slaap lekker Holland & Eetsmakkelijk zegt deze Trotse Blonde Kaptein Haak

Heerlijk geslapen, Wakker geworden, Gedouched, ontbeten, koffergepakt, uitgecheck en nu ga ik een goede daad doen! Give to the Homeless! Straks me vliegtuig pakken en dan lang lang lang heel lang zitten in een stoel, bah!

  • 20 Januari 2014 - 15:44

    Mirjam:

    Hoi Michael,
    Leuk al die kleine feitjes.
    Dat heb je mooi gedaan!
    Eet smakelijk.
    Goede reis.
    Als je te lang zit, vraag anders aan de stewardess of je misschien een kijkje in de cockpit mag nemen...
    Anders loop je gewoon even wat rondjes in het vliegtuig...
    Veel reis plezier en tot in Alkmaar maar weer!
    Groetjes van Mirjam, Chloe en Alecia.

  • 20 Januari 2014 - 21:56

    Tineke:

    Hoi Michael,
    Een verrasing toch nog even een blog.
    Een nabeschouwing.
    Leuk om te lezen.
    Goeie reis.
    Gr. Tineke

  • 21 Januari 2014 - 21:50

    Marijke:

    Toch nog een afrondend verslag,leuk voor je fotoboek.Groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Michael

10-12-213 opweg naar Brazilie, Argntinie en Chili

Actief sinds 10 Dec. 2013
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 12794

Voorgaande reizen:

10 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: