Iguazu de reis erheen - Reisverslag uit Iguaçu, Brazilië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu Iguazu de reis erheen - Reisverslag uit Iguaçu, Brazilië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu

Iguazu de reis erheen

Door: Michael Bakker

Blijf op de hoogte en volg Michael

12 December 2013 | Brazilië, Iguaçu

Gisteren alsnog geprobeert het Christus beeld te zien, maar het mocht gewoon niet baten! Helaas Rio here i come again haha!?
Heel stijl berg paatje met een trein, wel ff geprobeert maar zoals ik zei ik was blij (en nat) toen ik beneden was. Savond wat eten gehaald en gewoon niks aan de hand lopen in het donker door Rio met me blonde (natte) locks

Vanochtend ontbeten in het Hotel, op de tv was te zien dat er door de regen een flat van een berg naar beneden viel!
Op tijd naar het vliegveld gegaan, beter te vroeg dan te laat!
Vergeet 1 ding Nooit, Belgisch asvalt is de hemel vergeleken met Zuid Amerikaans, eenmaal aangekomen bij het vliegveld had me vlucht ook nog eens 20 minuten vertraging!
Er was gelukkig genoeg te zien om de pret niet te drukken, ik citier meneer Roberto haha.

Anyway goede vlucht van bijna 2 uur bracht het vliegtuig met een swabberige landing alsnog goed aan de grond, we vlogen zo goed als over de waterval, van boven was het al een plaatje, ik zat bij het raam dus dat was genieten!
Buiten vond ik andere backpackers die zo bijna hetzelfde deden als mij, ze kwamen uit Zwitersland alleen zij sliepen al direct in een hostel.
Ik heb de bus genomen die kost hier gelukkig niet zo veel, alleen deze baklap zette me niet echt dichtbij af, ik had makkelijk 2 haltes verder gekunt, aangezien ik geen plattegrond bij me had en me Portugees nogal ruk is, heb ik vanaf de plek waar ik eruit moest tot me hotel een taxi genomen, je moet het maar zo bekijken de bus bracht me tenminste in de richting,... Wat betreft het hotel in Rio en het hotel waar ik nu zit tja, Opzich gigantisch hoog, gister 8 hoog met een beetje uitzicht ondanks de mist & nu zelfs al 11 hoog, maar goed wat wel een beetje vervelend word is dat ze best ver van de plek waar ik heen wil zit, ochja het is nog 1 hotel in Argentinie voordat ik echt ga backpacken.

Ook nog een uitdaging daarin is me backpack, goed gevuld maar als ik ga moet me kleine tas voorop tot de inhoud wat minder wordt!
Ochja het word wel allemaal spannender maar ik red me nog prima!

Rene & Marijke bedankt voor jullie reacties! leuk!

  • 12 December 2013 - 18:39

    Sanne:

    Leuke en mooie foto's. Het wordt een vakantie vol avontuur en uitdaging, uit je comfortzone;-)

  • 12 December 2013 - 19:54

    Johan:

    mooi man die waterval! is dat vanuit het vliegtuig ?

  • 12 December 2013 - 23:03

    Marijke Schenk:

    Hoi Michael.Inderdaad mooie fotos.Leuk om zo jouw reis te kunnen volgen.A z speelt tegen een Griekse ploeg,de stand was lang 2 1 voor az maar in de laatste minuut werd het 2 2,jammer.Groetjes van ons.Houd je taai.

  • 13 December 2013 - 17:57

    Ilse Davidzon:

    Ik volg je ook hoor, leuk om allemaal te lezen!! Heel mooie reis toegewenst! Liefs ut Ljouwert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Iguaçu

Michael

10-12-213 opweg naar Brazilie, Argntinie en Chili

Actief sinds 10 Dec. 2013
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 12848

Voorgaande reizen:

10 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: