Vluchten door de Amazone - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu Vluchten door de Amazone - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu

Vluchten door de Amazone

Door: Michael Bakker

Blijf op de hoogte en volg Michael

11 December 2013 | Brazilië, Rio de Janeiro

Amsterdam - Parijs, 50 minuten vlucht, alles ging voorspoedig!
Ik zat naast een leuk echtpaar, zij vertelde me dat ze zelf voor mensen reizen boeken door Zuid Africa, Botswana, Kenia enzo voor bijv jeep safaries
Lekker de tijd mee vol gesproken, goed en wel geland, hup door gelopen naar de aller laatste gate, kwam een Air-Bus aan, jeetje wat een ding zeg!!!
Vlucht was lang maar goed geslapen en leuks films gekeken, vond het voor me gevoel nogal meevallen, gelukkig maar zou je zeggen!

Eenmaal aangekomen in Brazilie was het nogal onverwacht weer zeg maar
Uitchecken duurde eeuwen 2 mensen die hielpen de buitenlanders en 5 waren voor de Brazilianen, ik voel me nu verenigd met ,..... (vul zelf maar in)
Ochja, eenmaal buiten gekomen super druk bij de taxi plaatsen alleen stonden er geen gele wagentjes met een bord Taxi op het dak!
Wat bleek nou er was zo is mij verteld een Amazone bui even overgewaaid en heeft heel het verkeer van Rio onder gelegd, dus me busreis duurde 1,5 uur lang ipv 30 a 45 min, ochja als ik het moest lopen, ik bedoel maar!

Aangekomen op de plek was een of andere Leonardo zo lief dat ie me helemaal naar het hotel bracht. Hij zei hier moet je snachts niet als toerist of buitenlander in je eentje over straat gaan! (Das 1)
Daar ingecheckt gedouched (perongeluk een slok genomen, hopelijk overleef ik dat) Beneden bij de balie gevraagd hoe ik bij het beroemde beeld van Jezus kan komen, nou dat ging dus of niet of heel heel heel heel erg moeizaam (heel heel ik citeer naar Jochem Meyer)
Dat was dus puntje 2, puntje 3 is dat ik ook een beetje moe ben en me volgende vlucht morgenochtend al om 9:56 gaat,.. nou dus dan krijg ik een taxi om 6 uur, laten we hopen/bidden dat het dan wel toegankelijk zal wezen

  • 11 December 2013 - 22:33

    Marijke Schenk:

    Hoi Michael,je verslag gelezen,leuk geschreven.Blij dat het op een paar hindernisjes na goed gegaan is.Nu de volgende stap. Ik ben bezig om de kamer in Kerstsfeer te brengen,ik wilde het treintje en de huisjes in de vensterbank zetten,maar katertje Ardje kon er niet vanaf blijven,ik heb alles maar weer in de tafel gezet,wel zo veilig.Groetjes van ons,,heel veel plezier verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Michael

10-12-213 opweg naar Brazilie, Argntinie en Chili

Actief sinds 10 Dec. 2013
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 12806

Voorgaande reizen:

10 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: