Argentijns vlees met een Glas vol Regen - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu Argentijns vlees met een Glas vol Regen - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu

Argentijns vlees met een Glas vol Regen

Door: Michael Bakker

Blijf op de hoogte en volg Michael

14 December 2013 | Argentinië, Puerto Iguazú

Gisteren aangekomen bij het Hostel Marcopolo Inn.
Meteen contact met een gozer van 30 die gaat bij de naam Jeroen!
Hij woont hier al 7,5 jaar en reist alleen maar door Zuid America.
Hij verdient hier zijn geld, hij woonde vroeger in Sneek en was ook een Elektricien!
Ik kon pas om 2 uur inchecken,.. Ik mocht me spullen even in een Luggage Store leggen, ik zal een foto online zetten, zoveel backpacks hebben de beste winkels niet eens op voorraad liggen hahaha!!!
Argentinie doet zo blijkt niet aan wintertijd (Logisch het is hier nooit koud)
Toen het dus 2 uur was, was het gewoon 1 uur hahaha,...
Ik wilde naar de waterval maar het park ging om 5 uur dicht en als je alles wil zien heb je daar mintens een halve dag voor nodig!
Dus ik ben op het terras gaan zitten met Jeroen, en veel bier!
We hebben gezwommen en kwamen steeds meer andere backpackers tegen!
We hebben een echte Argentijnse BBQ geregeld, met een hele grote groep. 3 Zwitsers, 1 Colombiaan, 1 Mexicaan (Top-Gast) 2 Ozies, 2 Fransen, 1 Duitse en 3 Nederlanders,..Net voor de BBQ aanging kwam er een hele harde bui aan die gewoon nog steeds bezig is.
Ik wil dus vandaag met de bus naar de waterval maar het weer is wel ff minder, soms zit het gewoon ff tegen en dat heb je niet in eigen hand!
Wat wel mee zit is gewoon dus gezellig tussen andere backpackers!
Overigens is het hostel en de kamer gewoon TOP, echt serieus misschien het wel de beste plek waar ik ooit gezeten heb, zo mooi, Palmbomen, leuke Accommodatie, voor het regende was het echt zo lekker warm, biertje in de hand, gekke Hollanders, ik bedoel maar.. wat wil je nog meer?
Het begint nu ook wat op te klaren, hopelijk zet dat door!
Ik heb echt te veel zin om naar de Waterval te gaan!!!!!!!!!!!!
Overigens nog een idee vanuit Holland,.. vanaf morgen ga ik dus echt door Argentinie wandelen kleine rugtas op je buik de grote op je rug en niet nadenken maar gewoon gaan!!!
Voor jullie dus de vraag, zal ik 1st South gaan of na de waterval vliegen naar Salta,.. meeste stemmen gelden!!

Rene, Marijke, Sanne, Johan, Arita en natuurlijk me lieve moeder, bedankt voor de reacties!!
Nummer 10 krijgt een souvenir he hahaha
(schrijf je dat werkelijk zo?)

  • 14 December 2013 - 16:39

    Mariska:


    Fijn dat je het zo naar je zin hebt!
    Mijn advies is:
    Doe wat je hart je ingeeft!

    Mariska

  • 14 December 2013 - 19:44

    Mirjam:

    H die Michael,
    Wat leuk joh!
    Je schrijft zo grappig en duidelijk.
    (misschien schrijver worden? Is dat wat voor je? Hihi!)

    Heel leuk he, dat je zo tegen allerlei leuke mensen oploopt!
    De barbecue was in het water gevallen? haha!

    Geniet lekker verder en ik lees je verhaal morgen weer!
    Groetjes,
    Mirjam

  • 14 December 2013 - 21:24

    Tineke :

    Hoi Michael

  • 14 December 2013 - 21:27

    Tineke:

    Hoi Michael,

    Leuk dat je zoveel mensen ontmoet.
    Jammer van de regenbui.
    Veel plezier .
    Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Puerto Iguazú

Michael

10-12-213 opweg naar Brazilie, Argntinie en Chili

Actief sinds 10 Dec. 2013
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 12845

Voorgaande reizen:

10 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: