De Argentijnse Iguazu Waterfall - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu De Argentijnse Iguazu Waterfall - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu

De Argentijnse Iguazu Waterfall

Door: Michael Bakker

Blijf op de hoogte en volg Michael

14 December 2013 | Argentinië, Puerto Iguazú

Omdat het kan, en eigenlijk ook wel even moet voeg ik vandaag een 2de verslag erbij!
Helaas hebben ze hier geen Card-Reader zodat ik niet echt een foto van deze te gekke dag online kan zetten, maar goed waar moet je beginnen.

Dit is en was een onvergelijke dag zeg, Gewoon TE GEK, echt!!
Waar begin je dan, tja Waterval!! haha nou ja maar goed even vanaf het begin.
Bus reis naar de Iguazu Waterfall geregeld, eenmaal aangekomen had ik al een ticket voor de boot tocht!
Wat houd dat in,.. je gaat met een bus achtige jeep 10 rijen van 5 door de Jungel.
Dan krijg je wat uitleg over wat er allemaal in de Jungel leeft en groeit.
Dan kom je bij een trap naar beneden, onderweg moet je een Life Vest om doen, dan ga je in de speedboat over de Rivier.
Ene kant is de grens van Brazilie de andere kant is Argentijns.
We varen met te gekke snelheid en gruwelijke bochten richting de Waterval, daar mag je foto's maken.
Daarna ga je richting de andere kant, terwijl je je spullen in een Wet Bag doet. En vervolgens vaar je onder de waterval door! Vet echt!!
Ik geef toe, ja je word klets & zeik nat,.. maar aangezien de temeratuur toch lekker is droog je snel weer op! Dit was echt te gek, echt werkelijk waar!!! 1 van de stoerste dingen die ik heb gedaan in alweer 33 jaar haha! Het was het waard echt echt echt echt echt heel Tof!!!

Vervolgens klim je met een trap omhoog, je kan op meerdere plaatsen hele mooie foto's maken! Ik kan me niet heugen wanneer ik tussen de 400 en 500 foto's op 1 dag heb gemaakt, werkelijk waar je ogen komen niets te kort! Je komt via al die trappetjes echt overal!
Op het laatst pak je een treintje richting zoals het heet: The Devils Eye, een brug boven de watervallen, nou ik zeg je dat is echt gaaf, Hoe sterk de natuur is kan je daar wel even zien zeg, Man wat een brute kracht zeg! en je wordt weer nat!

Nou goed net terug gekomen & ze hebben hier helaas geen Card-Reader anders had ik absoluut hele leuke & te gek gave foto's kunnen laten zien!
Vanavond uit eten met mede back-packers
Morgen nog geen idee!
Mirjam en Mariska voeg ik toe aan de lijst, bedankt!
Fijne avond in Hollanda en slaap lekker lieve volgers

  • 15 December 2013 - 13:56

    Mirjam BAkker:

    Ha die Michael,

    Wat leuk allemaal weer.
    Ik ben benieuwd wat je morgen weer zal schrijven!
    Groetjes,
    Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Puerto Iguazú

Michael

10-12-213 opweg naar Brazilie, Argntinie en Chili

Actief sinds 10 Dec. 2013
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 12868

Voorgaande reizen:

10 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: