700 Gram, Wijn, en een ander Hostel - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu 700 Gram, Wijn, en een ander Hostel - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu

700 Gram, Wijn, en een ander Hostel

Door: Michael Bakker

Blijf op de hoogte en volg Michael

15 December 2013 | Argentinië, Puerto Iguazú

Gisteren wat gedronken op een terras, elke 5 minuten komen er kinderen op je af met speelgoed wat ze aan je willen verkopen. Kan heel vervelend worden!
Na wat biertjes zijn we bij Doná Maria gaan eten! 700 gram vlees
we waren beide wel hongerig dus ik zou dan 400 eten en zij rond de 300.
Maar het was zoveel dat ik bijna kapot ging aan het zweet, werkelijk waar wat was dat veel!! Heb de rest laten baggen! En heb heerlijk geslapen!
Wat overigens wel nog leuk was is dat toen ik wijn besteld had, kregen we 1 fles en dan moet je als man zijnde 1st voorproeven!
Sterke wijn zeg pff mede daarom heb ik heerlijk gedroomt denk ik zo!

Vanochtend wakker geworden, er werd mij verteld dat ik helaas moest uitchecken, dus snel gaan zoeken wat ik dan wel wilde gaan doen!
Me 1ste gedachte was toch Salta, dus ik heb een een bus ticket voor morgen en snel een ander hostel gevonden voor 1 nacht.
Die meid waarmee ik uit eten was gister vertrekt uit dat hostel dus daarom wist ik dat er ruimte was.
Morgen dus een bus van 24 uur, dat klinkt lang en ja dat is het zeker weten! Maar je gaat wel veel zien van de omgeving!
Na 5 uur in bus 1 zal ik anderhalf uur wachten op de volgende bus waar ze bedden in hebben liggen, zodoende kan je dus alsnog wel slapen!

Ik ga nu het Marcopolo Inn verlaten voor Hostel Iguacu, en denk dat ik ook nog even naar de Braziliaanse kant van de waterval ga kijken!
Ik spreek jullie mischien vanavond nog even en anders word het 1 dag even geen Blog!

  • 15 December 2013 - 16:35

    Marijke Schenk:

    Het gaat nu echt beginnen merk ik.Goede reis en veel plezier.Denk om je lever!!!!

  • 15 December 2013 - 20:23

    Sanne:

    Wat een vlees zeg, en lekker aan de wijn, daar ga je wel lekker van slapen ja. Succes verder en veel plezier!!

  • 15 December 2013 - 21:25

    Tineke:

    Hoi Michael,
    Argentijnen staan bekend als veel vlees eten.
    dus je hebt het goed gedaan.
    Goeie reis morgen.
    Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Puerto Iguazú

Michael

10-12-213 opweg naar Brazilie, Argntinie en Chili

Actief sinds 10 Dec. 2013
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 12842

Voorgaande reizen:

10 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: