Zweet, Mug, Zonnebrand & de Reis - Reisverslag uit Posadas, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu Zweet, Mug, Zonnebrand & de Reis - Reisverslag uit Posadas, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu

Zweet, Mug, Zonnebrand & de Reis

Door: Michael Bakker

Blijf op de hoogte en volg Michael

16 December 2013 | Argentinië, Posadas

Hallo iedereen, ik sta op het punt de bus te pakken voor 1 dag.
Hier is het 4 uur later als bij jullie dus even in Argentijnse tijd zal ik vertellen over me reis naar Salta!
09:45 staat er een bus klaar voor ons, we rijden dan tot 14:45 naar een plaats Posadas. Vervolgens kunnen we daar anderhalf uur wachten op de slaapbus!
We krijgen lunch in bus 1 en in bus 2 avond eten & ontbijt!
Morgen om 09:55 zal ik daar (gebroken) aankomen!
Vervolgens ga ik dan opzoek naar een Hostel en dan begint me 2de week alweer!

Me 1ste tegenvaller is een feit! Me drink Budon is gisteren open gescheur in de Vriezer, misschien niet zo slim van mij dat ik hem helemaal gevuld heb maar het is en blijft zonde!
Nog even wat andere dingen, er lopen hier van die kleine Salamanders rond & overal breekt het zweet me uit! Zweet brengt muggen met zich mee, of een water bed als je wakker wordt!
Insmeren heeft wel zin hoor, ben gelukkig niet verbrand maar het druipt wel eens van je armen af!
Het is hier echt heel mooi, de mensen die whatsapp hebben en wat foto's van me hebben gehad weten waar ik het over heb! Het wordt hoog nodig tijd voor een Card Reader zodat ik nieuwe foto's online kan zetten!

Mirjam laat even weten wat je in huis gekregen heb, en voor wat betreft Inge bedankt van het lenen van je Camera, anders had ik dit soort schitterende plaatjes niet kunnen vast leggen!

Iedereen bedankt en tot morgen dus!

  • 16 December 2013 - 15:31

    Marijke:

    Goede reis,er zal genoeg te zien zijn onderweg,hopelijk kun je slapen in de bus.Groetjes va ons

  • 16 December 2013 - 16:29

    Mirjam:

    Ha die Michael,

    Is het erg Zouterig in Salta.. ? Haha!
    Veel plezier!
    Groetjes, Mirjam

  • 16 December 2013 - 19:12

    Johan:

    Heeee mikey! Ik had je whatsapp fotos gekregen, telefoon viel er spontaan van uit :) dus via deze weg, ziet er mooi uit daaro! mocht je er een vakantiehuisje kopen.... :)

  • 16 December 2013 - 19:37

    Tineke:

    Hoi Micheal.
    Geniet van het mooie uitzicht.
    Goeie reis en slaap ze.
    Tineke

  • 16 December 2013 - 21:04

    Sariah:

    Klinkt op de muggen na heel goed.Geniet van de reis.Hoop dat je nog veel mooie dingen van het land mag zien

  • 17 December 2013 - 14:58

    Inge:

    Hey Michael!

    Wat goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar. Je stuurt mooie foto's om jaloers op te worden ;)
    Ik hoop dat de busreis goed is gegaan en dat je nog veel mooie dingen gaat beleven daar!
    Fijn dat m'n camera je van dienst kan zijn ;)

    Ben benieuwd naar je volgende verslag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Posadas

Michael

10-12-213 opweg naar Brazilie, Argntinie en Chili

Actief sinds 10 Dec. 2013
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 12843

Voorgaande reizen:

10 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: