Don't Go Chasing Waterfalls - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu Don't Go Chasing Waterfalls - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu

Don't Go Chasing Waterfalls

Door: Michael Bakker

Blijf op de hoogte en volg Michael

17 December 2013 | Argentinië, Salta

Bus vertrok om 09:45 vanuit Iguacu richting Posados.
Ik had uitgecheckt bij het Hostel maar zocht nog een Aussie genaamd Justin om hem te zeggen dat ik ging, maar hij was nergens te bekennen. Eenmaal in de bus zat hij gewoon naast me, Haha met hem ben ik verder gaan reizen richting Posados. Onderweg kwamen we een plaatsje tegen die hete Santa Pino van Sesamstraat.
Onderweg hebben we gekeken naar 3 films: The Big Wedding (Robert de Niro)
We're the Millers (Jennifer Andiston) Leuke film zeker voor Sanne!
& een film over de Tsunami ramp: The Impossible (Ewan McGregor)
Naast me zat een Argentijns meisje die bezig was 18 pages front and back (Friends) uit haar hoofd te leren voor haar Examen in Posados!
Daar aangekomen moesten we anderhalf uur wachten op onze slaapbus!

Eenmaal uit de bus kwamen er mensen op ons af lopen met onze tas, je moet ze zo blijkt weer betalen wat je zelf wil, ik vond het nogal vreemd & makkelijk geld verdienen maar goed de 1ste en laatste x, Justin zei ik betaal die Dudes never! En dus ben ik dat niet meer van plan te doen!
We hebben daar wat gegeten, gepraat en me Wi-fi deed het daar ook.
Tot mijn verbazing al 4 berichten gelezen! Tnx Holland

Vervolgens kwam er een slaap bus aan, Luxe Rosita Stoelen, echt geniaal! Lekker languit liggen luieren en ik heb voor een bus betreft behoorlijk goed geslapen! Alleen was er weer 1 mug en die had de nacht van ze leven (ik hoop dat het een eendagsvlieg is!!!) Maargoed een nekkussen 2 dekentjes en 2 kussens 1 onder en 1 voor me hoofd!
We reden door prachtige landschapen, Bomen Rivieren, Bergen, Kuddes Koeien met Cowboys op paarden die ze in een richting brachten.
´t was prachtig wat ik zag buiten om de films & het slapen na dan!

We reden verder tot Corrientes, verder richting Salta
Verder heb ik een Sudoku vanaf Amsterdam uit de Telegraaf mee genomen, hijs nog steeds niet af, ik heb nog 5 weken te gaan en anders geef ik hem wel aan Marijke!
Justin had nog een hele leuke grap verteld die ik even bewaar voor een moment stel ik heb een saai blog, dan komt ie dan wel van pas!
Eenmaal aangekomen had Justin een boekje waarin ik had gelezen goedkoop hostel in het Centrum, gratis wijn proeven! (to Prove Wine) We stapte de bus uit, ik deed alsof ik geen geld had en we kwamen toevallig iemand tegen die naar dit Hostel toe ging met een gratis Taxi.
Vandaag kost het 50 Peso (ARG) dat is omgerekend 5,75 Euro en morgen is het 55 Peso (omgerekend 6,32) Ik bedoel maar stuur me anders je klein geld op en ik blijf langer weg hahaha!

Ik weet nog niet wat ik precies ga doen maar dat horen jullie wel weer
Dit x was het een langere Blog dan eerdere maar goed!
Het schijnt in Nederland 8 graden te wezen zo las ik!
Brrrr, Tip: koop een winterjas bij C&A nu in de aanbieding!!
Ik ga weer de zon in en me heel, heel, heel goed insmeren
Fijne dag verder, Mirjam groetjes aan Chloe en Alicia!!

  • 17 December 2013 - 21:23

    Tineke :

    Hoi M icheal.
    Dat was een leuke reis.
    Veel gezien,gezellig gehad.
    Leuk geschreven.
    Groetjes van
    Tineke

  • 17 December 2013 - 21:24

    Marijke:

    Je hebt er weer een leuk verhaal van gemaakt.Ik had ook moeite met die sudoku.Veel plezier en groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Salta

Michael

10-12-213 opweg naar Brazilie, Argntinie en Chili

Actief sinds 10 Dec. 2013
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 12853

Voorgaande reizen:

10 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: