Het einde van de Wereld - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu Het einde van de Wereld - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu

Het einde van de Wereld

Door: Michael Bakker

Blijf op de hoogte en volg Michael

12 Januari 2014 | Argentinië, Ushuaia

Goed dan eindelijk weer een bericht van die blonde die uithangt in Zuid Amerika!
Na het avontuur bij de familie Vicuña in Chili zijn er van allerlei dingen gebeurt voor ik het land verliet, om zo weer terug te keren naar Argentinie.
Mijn vlucht was via Buenos Aires, op naar Ushuaia.....

Vandaag vertrek ik vanuit Ushuaia naar El Calafate daar zal ik jullie weer meer verslag doen als van ouds! Waarom ik misschien zo kortaf ben in dit bericht, wat ik hier heb mee gemaakt is moeilijk te beschrijven.
Zoals een gezegde is, Voor jouw reis ik naar het einde van de wereld toe!

Nou hier ben ik dan en hoef dat dus nooit meer te doen!
Wil iemand weten hoe mooi dit is, koop een ticket en geniet ervan!
Zeer zeker de moeite waard! Heel eerlijk gezegd wil ik liever nog langer blijven in dit gebied, maar het is nou eenmaal niet anders, ik wist ook niet van te voren wat ik allemaal zou mee maken in deze prachtige 6 weken tijd! Wellichtl de beste tijd van me leven!

Fijne dag toegewenst, Groetjes Michael

  • 12 Januari 2014 - 16:51

    Marijke:

    Nu ben ik dus zeer benieuwd naar wat je allemaal te melden hebt.Je hebt me nieuwsgierig gemaakt.Je moet maar zo denken,alle leuke dingen gaan te snel voorbij jammer genoeg.Groetjes van ons.

  • 12 Januari 2014 - 16:58

    Michael Bakker:

    Dit blijft iets tussen Ushuaia & het blonde jochie uit Alkmaar

  • 12 Januari 2014 - 17:30

    Tineke:

    Hoi Michael.

    Dat je zo geniet van de wereldreis.
    En dat je op het einde van de wereld ben geweest,
    geweldug
    Nog veel plezier en geniet maar van je vakantie.

  • 12 Januari 2014 - 17:58

    Michael:

    En nu dan 6 uur vertraging op me toestel ivm een Crash in Buenos Aires!!!

  • 12 Januari 2014 - 19:21

    TINEKE :

    Succes met het wachten.
    Jij vermaakt je wel.
    Goeie vlucht.
    Tineke

  • 12 Januari 2014 - 19:57

    Mirjam:

    Succes met wachten.
    Mooi dat je het leuk hebt gehad in het eindpuntje van Argentinië!
    Groetjes!

  • 12 Januari 2014 - 21:17

    Marijke:

    Goede reis verder.Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Ushuaia

Michael

10-12-213 opweg naar Brazilie, Argntinie en Chili

Actief sinds 10 Dec. 2013
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 12851

Voorgaande reizen:

10 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: