Vrijdag de 13de - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu Vrijdag de 13de - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu

Vrijdag de 13de

Door: Michael Bakker

Blijf op de hoogte en volg Michael

13 December 2013 | Argentinië, Puerto Iguazú

Vrezelijke slechte nacht gehad, wat een schuurpapier was dat matras!
Wakker geworden om de Braziliaanse kant van de waterval te gaan bekijken.
Wat blijk nou weer dat Brazilianen op Vrijdag de 13de zo goed als niets doen!!
Bij geloof ofzo, misschien doen ze ook niks als we op het wk Zwarte katten mee nemen of de voetballers onder ladders laten lopen!
Achja, de reis doorgezet richtnig het land van Messi, de Paus & onze Maxima!
Onderweg in de bus kwam ik een stel uit Amsterdam tegen, ook backpackers!
met hun (Luke & Maaike) de grens over gegaan.
Heel is vreemd dat je je 1st moet afmelden dat je niet meer in Brazilie zit, vervolgens zit je 2 km in niemands land & dan weer door de Douane in Argentinie,..
Maar waar het allemaal omgaat, ik ben wel gewoon in Argentinie! Hoe vet is dat haha,.. en zit in een soort Hotel Inn, achtig gezellig backpackers valley!
Zomteen naar de waterval, onwijs veel zin in!

Oh trouwens voor de Marianne Timmes onder ons, Gister liep ik in door een enorm winkel centrum in Brazilie, daar verkochten ze autos enzo, maar ook gewoon Puppies en Kittens, achter het glas, zo zielig!!!
Maar ik heb het maar gewoon te slikken, dit soort dingen zijn hier qua blijkelijk normaal hier, en dus moet je het maar accepteren

Johan, Sanne, Marijke & Rene,.. leuk te lezen dat jullie me volgen, wie oh wie wordt nr 5?
Wat betreft er eventueel een 10de komt, voor die gene haal ik een persoonlijke Souvenier hahaha, ik ga richting de waterval, ff afkoelen!
Tis hier tussen de 28 en 33 graden, ik bedoel maar.
Geniet van de kou in Nederland en tot later

  • 13 December 2013 - 18:52

    Marijke Schenk:

    Heel veel plezier Micheal,geniet ervan.groetjes

  • 13 December 2013 - 20:27

    Arita:

    Hoi mich, heel veel plezier op vakantie! Als je terug bent gaan we zekket ff een drankie doen. Groetjes en veeel liefs arita

  • 13 December 2013 - 22:06

    Tineke :

    Hoi Michael.

    Leuk verslag heb je geschreven.
    Heel veel plezier.
    Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Puerto Iguazú

Michael

10-12-213 opweg naar Brazilie, Argntinie en Chili

Actief sinds 10 Dec. 2013
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 12800

Voorgaande reizen:

10 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: