Brazilie in en uit - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu Brazilie in en uit - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu

Brazilie in en uit

Door: Michael Bakker

Blijf op de hoogte en volg Michael

16 December 2013 | Argentinië, Puerto Iguazú

Hallo Hollanda, Como estas?

Ten 1ste moet ik beginnen met iemand te feliciteren met haar verjaardag!
Verder ben ik reuze benieuwd naar wat zich allemaal afspeeld in the Netherlands.

Wat ik heb gedaan: Vandaag dus in en uit gechecked, toen ben ik geblogged, gezwommen (tijd verdrijf om te wachten op de bus) en daarna naar de Braziliaanse kant geweest van de waterval Iguazu! Dit keer is is het meer een soort van Ansichtkaart, tot je beneden komt.
Dan ga je dus weer met een brug tot vlakbij de waterval lopen, werkelijk waar weer Awesome!!!
Hier is een link: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/21/Iguazu_D%C3%A9cembre_2007_-_Panorama_3.jpg

Vervolgens in de bus terug, eten gehaald, zelf gekookt, had nog vlees over van gisteren (duh) samen met een leuke Spanjaard gegeten, hele leuke kerel van eind 40. We hadden het over het komende WK met beide finalisten in 1 poule en verder hadden we het over films die ingesproken worden in het Spaans, Duits of Frans en dan komt een hele stoere man bijv met een piep stemmetje, hahaha werkelijk waar waar gaat het over!
Later hebben we de Gladiator afgekeken die hier in het hostel in het Spaans draaide!
Vervolgens wat dingen klaar gezet voor morgen en nu al een tijdje zitten Facebooken met mensen die het heel laat zo blijkt kunnen maken!
Naast me zit een local jonge gozer van 10, hij heet Leonardo, dus we missen alleen nog Donatello, Raphael & een muis met een splinter in ze poot haha.
Deze gozer bekijkt de hele tijd Mortal Kombat filmpjes haha echt Geniaal.
Ik heb hem de helft van me zak chips gegeven en vervolgens een appel!
Michael the Good Hearted man hahaha!
Die moeder kwam net op me af en gaat me toevoegen op Facebook, Spaans leren heb ik weer, Lache toch!
Morgen ontbijten en dan een bus trip in 2 gedeeltes, je schijnt heel comfortable te kunnen slapen! (lekker he talen door elkaar)
Ik zit trouwens met de Kerst er warmpjes bij, kan bij de familie van Sebas verblijven in Santiagos te Chili.
Wil niemand jaloers maken ofzo! Echt,..!!
Nou goede maandag, ik zeg werk ze hahaha en tot dinsdag!
Ik moet afzien in een bus, dus!
Ciao

  • 16 December 2013 - 16:26

    Mirjam:

    Prachtige foto Michael!

    Leuk zeg, dat je er weer een mooie dag van hebt gemaakt!

    Groetjes, Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Puerto Iguazú

Michael

10-12-213 opweg naar Brazilie, Argntinie en Chili

Actief sinds 10 Dec. 2013
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 12797

Voorgaande reizen:

10 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: