Shopping in Salta - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu Shopping in Salta - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Michael Bakker - WaarBenJij.nu

Shopping in Salta

Door: Michael Bakker

Blijf op de hoogte en volg Michael

18 December 2013 | Argentinië, Salta

Meteen na me blog ben ik met Justin Salta gaan verkennen!
We hebben genoeg leuke winkeltjes gezien, Mooie gebouwen & veel mensen!
Na een tijdje heeft hij nieuwe slippers & ik nieuwe zonnebrand gekocht.
We zijn een berg in Salta omhoog gewandelt, er ging een kabelbaan maar we zijn gewoon wezen lopen! Eenmaal boven, was een fantastisch uitzicht over de hele stad Salta. Terug dezelfde route gegaan en nog hier en daar wat foto´s genomen!
Me kleine rugtas is aan 1 kant open gegaan dus heb een nieuwe gekocht,
Terug bij het Hostel even bij gekomen, daarna zijn we gaan eten in een super goed en goedkoop restaurant! Heerlijk vlees gehad

Morgen ga ik met een bus naar het Andes Gebergte, vervolgens naar de Zoute Woestijn & daarna naar de Cerro de Siete Colores! (7 Colour Mountain) (Dag tour van 12 uur)
Volgende morgen gaat Justin weg richting Chili en ik denk of Cordoba of Mendoza,...
Geheugensteuntje voor mezelf is wel dat er net iemand op me af kwam lopen en zei dit is leuk als je uit Ushuaia komt,..
El Chalten en Perito-Moreno!

Slaap lekker en tot me volgende Blog

  • 18 December 2013 - 18:22

    Mirjam:

    Leuk Michael!!
    groetjes,
    Mirjam

  • 18 December 2013 - 18:40

    Johan:

    de bergen in, spannend. Das vast heel andes

  • 18 December 2013 - 20:10

    TINEKE:

    Ook een leuke dag.
    de bergen in. mooi uitzicht, ik ben benieuwt naar de fotos.
    Tineke.

  • 18 December 2013 - 22:25

    Marijke:

    Net als je Moeder ben ik ook benieuwd nar de foto

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Salta

Michael

10-12-213 opweg naar Brazilie, Argntinie en Chili

Actief sinds 10 Dec. 2013
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 12862

Voorgaande reizen:

10 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: